Elastiska armband..

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE STÖRRE..


                                                 
                                                                                              
                                     SÅLT                                                  SÅLT



                                                   
               
                                   SÅLT


                                                 




                                                 

                                     SÅLT                                                   SÅLT


                                                 
                                    SÅLT                                                    SÅLT



                                                          

                                                                    SÅLT

Är du intresserad av något smycke eller har någon
annan fundering, så är det bara att maila mig på...

[email protected] 







                         
                        

Kommentarer
Postat av: magdalena

Det första armbandet skulle jag gärna vilja köpa

med lime o turkos stenar

Vad kostar det?

mvh. magdalena

2010-07-26 @ 21:05:23
Postat av: magdalena

Hej!

Det är nåt tokigt med min mail

Jag kan ta emot mail men inte skicka dom

så jag skriver här i stället.

Vill gärna beställa det.

Hälsn. magdalena

2010-07-27 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0