Virkat...

Nu har jag VIRKAT ett par armband...

Det var lite svårt att få till någon riktigt bra bild på dom.
För jag tycker nog att dom är riktigt
ROMANTISKA och SÖTA på armen..

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE STÖRRE...


                                  ´   

Denna naturfärgade virkade blomma        Här har jag virkat både blomma
  med bruna pärlor sitter på brunt            och armband i naturfärgat och
       mockaband med lås                            dekorerat med röda pärlor
                                                                    hämpa med pärla som lås

är du inresserad av något smycke eller har
någon annan fundering, då mailar du mig på...
[email protected]


Digitala Rosa Bandet 2009 - ROSA 09: Catarina Gustafson

   BRO Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet 2009





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0