Bara Stansat...

Nu är det bara STANSAT som kommer..
Alla dessa stansade silverpläterade brickor
sitter på reglerbart läderband...

                                 
       Text:   LOVE YOU                                  Text:   OPTIMUS =
      och ett stansat hjärta                                    BÄST


                                  
            Text:   FOREVER                              Text:  ME AND YOU
       


                                  
           Text: DU OCH JAG                          Text:   DU ÄR MITT ALLT
                FÖR ALLTID


                                      
                            Hoppsan, här smög det visst in en katt
                            bland hermelinerna  ;))

                            Detta är iallafall ett killsmycke med
                            med tre olika hängen som sitter även det
                            på reglerbart läderband. 

Priset är detsamma för alla....120:-/st

Skulle ni vilja ha ett med egen text på brickorna så går det lika bra.
Då är det bara att maila mig på...

[email protected]

Dessa halsband och lite till av mina smycken finner ni även oss...
INTERIÖRBODEN I GRUMS
www.sandrashem.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: vicke

dom är fina

2009-10-25 @ 10:14:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0