Romantistk och sött..



KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE STÖRRE


                                
           Längd19 cm                                     Längd 19 cm
          Bredd 4 1/2cm                                   Bredd 4 cm



                                    här ser ni hur det är knäppt..

Till dessa armband har jag först sytt ett band i linnetyg,
virkat en spets som är sydd på linnebandet.
och dekorerat med antikfärgade smyckesdelar.
Armbandet knäpps ihop med en pärla

Också har jag virkat ett halsband..

                                  
Detta halsband sitter nära halsen ochär virkat i ren bomull
och har ett UNDERBART hjärta som hänge.
Knäpps bak med en pärla.

Dessa smycken är inte gjorda efter något mönster
utan är EGEN UNIK DESIGN ;))

Är ni intresserade av något smycke eller
har någon annan fundering..maila mig på..
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Rita

Va' fina virkade smycken! Vad duktig du är.

Riktigt snygga, tycker jag. Halsbandet är ju verkligen vackert!

Ha en bra dag!

Kram/Rita

2009-11-03 @ 10:30:59
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0