Mors dag..Student..

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE STÖRRE...

Är du intresserad av något smycke eller har någon
fundering så maila mig gärna på:
[email protected]  ♥



Snart är det MORS DAG....31/5
varför inte ge MAMMA ett designat unikt smycke  :))


                             
       Ett HJÄRTA på HJÄRTA                        Min ÄNGEL
                                                                  Kan även stansa
                                                                  MAMMA på ringen
                             
              Litet HJÄRTA                                  Min MAMMA
          Med HJÄRTberlock                     ( ska på en kedja )

         
                    MAMMA                           Har ni som sagt andra önskemål..
         ( även här en kedja )               Maila mig : [email protected]  ♥


                             
               STUDENT 2009                                   STUDENT 2009
              med gul/blå pärla                           Med gul/blåa pärlor


         
                        SÅLT
     STUDENT med döskalleängel
         För den lite tuffare  :))
         Datum på baksidan                  
                  














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0