Smyckesbilder..

Hejsan!!!
Nu har jag orkat ladda upp mera smyckesbilder
Dem flesta halsband blir oftast av någon anledning långa...
Kan det bero på att jag själv tycker mest om det??

Här kommer i alla fall lite olika smycken...
Vill ni ha större bild är det bara att klicka på den...

                                                      
Brunt.länkat/pärlor                        Silverfärgat/grönt     
Lika örhängen

                                                                         
                         
Silver/grönt                                    Antik/plommonlila


Nu måste jag gå ut med hundarna, innan jag ska jobba
men jag har mera bilder på gång...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0