Ny blogg...

Min nyaste hobby är att designa smycken
Det är ju hur roligt som helst...
Jag kanske kommer att få hjälp av min dotter Angelica
med att designa om sidan lite..jag ska be snällt.
     silverfärgat med svart katt                                         
         Silverfärgat                                           Svatr/lila                           
      med svart katt                               med svart katt            



                                                               
    Silver/bärnstenfärgat                      Brunt länkat/pärlor


                    
                                             
           Silver/aqua                                    Handgjord ängel röd
   
                                       
             Silver/rött                                          Silver/rött länkat


Det här får vara början..det tar sån tid att ladda upp bilderna.
Men det kommer mera...jag lovar..






         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0