Ja ger mej inte...

Efter att ha varit nere i källaren och hängt en tvätt,
och lagt i en ny
Känner jag för att lägga in lite mera bilder...skam den som ger sig..

Här kommer några bilder på vad jag gjorde på silversmideskursen..

Klicka på bilden för att göra större

                              

   Bred slät silverring                      Armband med hjärta

                                      
    Halshänge                          Halshänge. stansade bokstäver

  Slät bricka..vet inte vad jag ska stansa in än...

Det var himla roligt att gå silversmideskurs.
men det var mycket mera arbete än vad man kunde tänka sig
Om jag ska fortsätta att göra silversmycken, får det bli lite enklare smycken..
typ, brickor,hjärtan kanske någon ring..fast det får bli när jag har övat
mer på att glöda. Men det kommer..jag ska ju gå en kurs efter jul igen

Nä,nu..ger jag mig för idag.Har varit riktigt duktig..om jag får säga det själv
Ja, jag har ju skapat en helt ny blogg till..nu har jag två..
Vart ska det sluta

                    Alla smyckesälskare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0