Armband..

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE STÖRRE..


                                                 
                                                                                 

                                    Armband i makramé och glaspärlor: 150:-/st




                                                      
                                                                  160:-

                                       Stort strassfyllt hjärta på grov kedja
 
Frakt ingår i priset

Är du intresserad av något smycke eller har
någon annan fundering, då är det bara att maila mig:

[email protected]



Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Härliga smycken! Jag har en smyckesblogg där jag skriver om allt som har med smycken att göra. Jag skriver gärna ett inlägg om dina smycken och undrar om jag får använda några av dina bilder?



Sköt om dig och ha en tokrolig söndag!

2010-03-21 @ 10:22:13
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0