2-fingerring..

Hejsan :))

Vill bara tala om att jag nu har den sååå populära
2-fingerringen till försäljning...



Ni får ursäkta den dåliga bilden, ska försöka att få
till en bättre...

Den är mycket silvrig, blank & fin och den är reglerbar..
Plattan på ringen mäter 47x12mm

Vill man inte ha den som den är
går det säkert att dekorera den med något roligt :))

Priset är... 79:-
Om du vill ha den skickad tillkommer 20:- i frakt


Om du är intresserad av något smycke eller har
någon annan fundering så mailar du mig på....

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Sofie Childs

Jag heter Sofie Childs och driver bloggen http://sofiechilds.blogg.se



Jag har tidigare haft en smyckes tävling där jag samarbetade med Soakssmycken.blogg.se ( jag tror dock att hon har lagt ner ).

Vi hade ett samarbete ihop där jag annordade en tävling på min blogg där folk fick anmäla sig och så tävlade vi ut ett armband hon hade gjort. Det gav henne trafik till bloggen som i sin tur ledde till beställningar. Nu är jag sugen på att annorda en likadan tävling och tänkte höra om du skulle kunna vara intresserad?



Du sponsrar alltså med ett smycke mot att jag länkar din blogg och verksamhet??



Vad säger du?



Jag har ca 200 läsare på min blogg och vid tävlingstillfällen kan det öka upp till det dubbla. Fundera på saken och hör gärna av dig!



--

Vänliga hälsningar Sofie Childs

2011-01-14 @ 09:31:02
URL: http://sofiechilds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0