Pärlarmband 14mm

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE STÖTTE..


Armband gjorda av 14mm stora pärlor med silverfärgade
små rondeller strassring och toggellås.

                                         PRIS: 150:-/ ST


                                  
      Fuchsiaröd  med strassring                        Blå med "silverkula"



                                  
         Grönt  med strassring                           Brunt med strassringar
                                                                                          


         
     Svart med små strassringar
                     SÅLT

Vill du komma i kontakt med mig, då mailar du mig på:
[email protected]  


Kommentarer
Postat av: Amanda - Amandas Smycken

Du har mysiga och stilrena smycken :)

De är fina :)

Jag håller på med smycken och så själv, och letar efter någon som kan hjälpa mig med en stans så att jag kan ha min egen logga och stansa in i en teg etc. Jag ser att du har gjort det, får man fråga var du har fått tag på din stans...? :)



lycka till



kram



2009-07-06 @ 23:26:53
URL: http://amandas-smycken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0