Stansat...

Jag håller på alldeles för fullt med att öva mig på att stansa in bokstäver..
det blir ju inte kanon med en gång,metallerna är lite olika hårda,
så det är lite svårt att veta hur hårt man ska slå..:))
men som man säger...övning ger färdighet...
kam den som ger sig...o.s.v....
Jag lägger ut dom  smycken jag har stansat hitills iallafall..

                   KLICKA PÅ BILDER FÖR ATT FÅ STÖRRE...

                                   
    detta smycke gjorde jag                   Ab imo pectore:
          till min syster                               Av hela mitt hjärta

         
            Carpe Diem:
            Fånga dagen

Att pyssla...
är som vitamin för kroppen'
Det får en att må bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0