Barnvagnssmycke...

Ny design..
BARNVAGNSSMYCKE.

Detta smycke består av ett hänge samt en bricka
som man kan stansa barnets namn på
eller om man vill ha något annat.

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE STÖRRE...

UNDRAR NI ÖVER NÅGOT???
Då är det bara att skicka en kommentar, så hör jag av mig.. :))


                                  
Döskalle i spegelplexi avlång bricka         Mirandanalle med bjällra
metallicturkos bjällra på nyckelring       och avlång bricka, på kulkedja


                                  

Sittande Kitty med metallicröd bjällra         Mirandanalle med bjällra
oval bricka på kulkedja                                   hjärtformad bricka på kulkedja

DESSA HÄNGEN ÄR RIKTIGT GULLIGA.
SKULLE MAN INTE VILJA HA ETT BARNVAGNSSMYCKE GÖR JAG GÄRNA
ETT HALSBAND ELLER NÅGOT ANNAT ROLIGT  
HOPPAS ATT NI GILLAR IDE`N..
Som sagt..gör mig glad...skriv en kommentar  :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0