Stansbart...

Nu när det lackar mot jultider och julklappsinköp,
så passar jag på att visa bild på lite olika TAGS
som jag har för stansning...

          

Hoppas ni ser hur de olika TAGSEN ser ut, det är inte det
lättaste att få bra bilder nu när det är såå mörkt..
Den sista är iallafall guldpläterad :))



Här visas dom olika stansarna jag har...

Högst upp är det KURSIVA stora och små bokstäver.
Nerderst: den till vänster är i 3mm och den högra i 2mm.

Sen har jag också en symbolstans med ett HJÄRTA :))

Dom stansade tagsen kan man få hängande i ..
ÄKTA LÄDERREM 1mm eller 2mm.
Silverpläterad KULKEDJA 1,5mm eller 3mm.
Silverpläterad KEDJA.

Vill ni se olika förslag på stansat så kan ni gå till
kategorier på vänster sida och klicka på STANSAT...

Eller har ni egna förslag och vill ha något alldeles
EGET och PERSONLIGT halsband, då mailar ni mig på..
[email protected]

Så försöker jag naturligtvis att ordna det :))


PS!
  Tänk på att beställa i god tid för jul
                                                           DS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0